اپل واچ سری ۸ (۴۵mm) Apple Watch Series 8

  • حمل و نقل سریع

    دریافت محصولات در زمان شگفت انگیز
  • ضمانت بازگشت وجه

    ضمانت بازگشت وجه به شما امکان می دهد به راحتی خرید کنید
  • محصولات مطمئن

    تمامی محصولات سایت معتبر و با کیفیت هستند.
  • خرید امن

    حفاظت و رمزگذاری اطلاعات مشتریان

۱۸۹.۰۰۰.۰۰۰ ریال۱۹۹.۰۰۰.۰۰۰ ریال

توضیحات

برای استعلام قیمت و موجودی با فروشگاه رایان دیدبان تماس حاصل فرمایید.

  • نشانی:  شهرک غرب، ابتدای بلوار فرحزادی، مرکز کامپیوتر غرب، واحدهای ۵ و ۳۵
  • تلفن : ۸۸۳۷۶۵۶۱ و ۸۸۵۶۵۵۶۷
  • تلفن همراه : ۰۹۱۲۶۱۷۰۹۳۷ – ۰۹۱۲۵۰۱۳۹۵۸

امکان پرداخت اقساطی:

آیا می‌خواهید یک موبایل جدید خریداری کنید یا لوازم جانبی مورد نیاز خود را تکمیل کنید اما نمی‌خواهید یکباره همه مبلغ را پرداخت کنید؟ در رایان دیدبان، شما می‌توانید از سیستم پرداخت قسطی ما بهره‌مند شوید. این امکان به شما اجازه می‌دهد تا محصولات مورد نظر خود را به تدریج و با اقساط مناسب پرداخت کنید.


شرایط پرداخت اقساطی :

شما میتوانید با پیش پرداخت ۳۰ الی ۵۰  درصد از مبلغ کل مابقی مبلغ را به صورت اقساط ۳ تا ۱۲ ماه با چک صیادی پرداخت کنید .

برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان رایان دیدبان در تماس باشید .


ویژگی های محصول

 

مشخصات صفحه نمایش ۱۰.۷ × ۳۵ × ۴۵ میلی متر
رنگی، ۱.۹ اینچ،LTPO OLED Retina
ضد آب تا عمق ۵۰ متری
مناسب شنا و ورزش های آبی
باتری مجهز به باتری لیتیوم‌ یونی ۳۰۹ میلی آمپر ساعتی
۱۸ ساعت، حالت کم مصرف تمام روز و تا ۳۶ ساعت
(۳۶ روز استقامت در حالت استندبای)
بلوتوث نسخه ۵
قابلیت مکالمه دارد
زبان فارسی دارد
سنسور سلامتی سنجش اکسیژن خون، ژیروسکوپ، سنجش دمای بدن، شمارشگر ضربان قلب فشارسنج، VO2max، مانیتور فشار خون، الکتروکاردیوگرام
سنسور ورزشی شتاب سنج، بارومتر، ارتفاع سنج همیشه روشن، سنجش دمای بدن (تا ۰.۰۱ دقت)، پشتیبانی و آنالیز فعالیت های متفاوت ورزشی، گام شمار
ویژگی ها ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی
۱ گیگابایت رم
دارای GPS و NFC
اتصال به WiFi
پشتیبانی از شبکه های مخابراتی GSM /HSPA /LTE
مجهز به فناوری Fast Charging
اقلام همراه دفترچه راهنما، شارژ مغناطیسی، بند سیلیکونی

 

نقد و بررسی

اپل واچ سری ۸ نسخه ۴۵ میلی متر

ساعت هوشمند تبدیل به گجت پر طرفدار کاربران شده و اپل یکی از تولیدکنندگان بزرگ ساعت هوشمند است؛ به‌تازگی در اواخر سال ۲۰۲۲ ساعت جدید اپل به نام اپل واچ سری ۸ وارد بازار شده که مانند همیشه در دو سایز و چند مدل آلومینیومی، استیل، نسخه اقتصادی و مدل جدید اولترا به بازار عرضه شده است. در این مطلب به بررسی مختصر اپل واچ ۸ سایز ۴۵ میلیمتر می‌پردازیم؛ اگر قصد خرید اپل واچ سری ۸ را دارید می‌توانید با نگاه دقیق‌تر به این ساعت در بررسی کامل آن در بلاگ تکنولایف، مطمئن‌تر انتخاب کنید.

  • کیفیت ساخت عالی
  • دارای گواهی ضدآب IP6X
  • نمایشگر همیشه روشن
  • سنسور تشخیص تصادف
  • طراحی تقریباً تکراری
  • کار نکردن برخی از ویژگی‌های سلامت و درمان در ایران

 

طراحی اپل واچ سری ۸

• کیفیت ساخت عالی

• دارای گواهی IP6X

• طراحی زیبا

اپل واچ یکی از محصولاتی است که اگر طرفدار اپل هم نباشید آن را دوست خواهید داشت و شکل آن را می‌شناسید؛ نمایشگر مستطیل به همراه بدنه خمیده با دکمه و بازل معروفی که برای اسکرول کردن طراحی شده است. ساعت اپل واچ ۸ حدود ۱۰.۷ میلی متر ضخامت دارد که برای دست آقایان بسیار مناسب و برای خانم‌ها مقداری بزرگ است. اما اگر با ساعت بزرگ مشکلی ندارید، می‌توانید اپل واچ ۸ اندازه ۴۵ میلی متر را خریداری کنید. اپل واچ سری ۸ با اپل واچ سری ۷ از نظر ظاهری تفاوتی ندارند و بسیار شبیه به یکدیگر هستند، به همین دلیل بسیاری از کاربرانی که نسخه ۷ اپل واچ را دارند، خرید سری ۸ را عاقلانه نمی‌بینند. قاب پشتی از جنس سرامیک ساخته شده که ضد خط‌وخش است و مقاومت بسیار بالایی دارد. فریم میانی از جنس آلومینیوم و در مدل دیگر از جنس استیل ساخته شده و هر دو مدل مقاومت بسیار بالایی دارند. ساعت اپل واچ ۸ دارای گواهی IP6X است که باعث می‌شود در برابر نفوذ آب تا عمق ۵۰ متر مقاوم باشد؛ همچنین این ساعت هوشمند از فناوری eSIM هم استفاده می‌کند که در ایران پشتیبانی نمی‌شود.

اپل واچ سری 8
عکس اپل واچ سری ۸

نمایشگر اپل واچ ۸

• کیفیت فوق‌العاده

• روشنایی عالی

• مقاومت زیاد

نمایشگر اپل واچ ۸ کیفت بسیار زیادی دارد و با نمایشگر نسل قبلی هم تفاوتی ندارد؛ این نمایشگر ۱.۹ اینچی دارای وضوح ۳۹۶ در ۴۸۴ پیکسل است و از تراکم پیکسلی ۳۲۶ پیکسل در هر اینچ بهره می‌برد. این نمایشگر از پنل Retina LTPO OLED تشکیل شده که روشنایی فوق‌العاده ۱۰۰۰ نیتی دارد و باعث می‌شود در محیط بیرون از خانه و محیط‌های پرنور، به‌راحتی بتوانید با اپل واچ کار کنید. نمایشگر اپل واچ سری هشت در برابر ضربه و خط‌وخش مقاومت بسیار بالایی دارد و دلیل آن استفاده از فناوری Ion-X برای محافظت از نمایشگر است؛ یکی از بهترین ویژگی‌ها در اپل واچ ۸، قابلیت نمایشگر همیشه روشن است که حالا با اضافه‌شدن این قابلیت به آیفون ۱۴، می‌توانید از این دو ویژگی روی گوشی و ساعت اپل واچ خود استفاده کنید.

اپل واچ سری 8
عکس نمایشگر اپل واچ سری ۸

سخت‌افزار و ویژگی‌های اپل واچ ۸

• سنسورهای مختلف

• پشتیبانی از ورزش‌های مختلف

• پردازنده قدرتمند

ای واچ سری ۸ از پردازنده S8 استفاده کرده است؛ این پردازنده دو هسته‌ای عملکرد بسیار خوبی در اجرای برنامه‌ها و محیط کاربری برنامه دارد که مکمل آن پردازنده گرافیکی PowerVR است و در پردازش صفحات بسیار عالی عمل می‌کند. همچنین ساعت اپل واچ ۸ با سیستم‌عامل جدید watchOS 9.0 به بازار عرضه شده که پایداری بسیار خوبی به دلیل هماهنگی آن با پردازنده دارد. برای اپل واچ سری ۸ نسخه ۴۵ میلی متر هم ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و ۱ گیگابایت رم در نظر گرفته شده تا بتوانید موسیقی و عکس و فیلم‌های مورد نیاز و ضروری‌تان را در اپل واچ ذخیره کنید.

اپل واچ ۸ دارای گواهی رسمی ECG است و به‌صورت دقیق نوار قلب از بدن شما تهیه می‌کند و به‌صورت مستقیم با بیمارستان مرکزی شهر شما در ارتباط است. این گواهی باعث می‌شود اپل واچ مدام ضربان قلب و غدد عروقی شما را زیر نظر داشته باشد و در صورت تغییر غیرمنطقی در آن، برای شما پیام می‌فرستد و اگر جوابی دریافت نکند با بیمارستان تماس برقرار می‌کند و مکان شما را گزارش می‌دهد. همچنین به کمک سنسورهایی که برای آن طراحی شده می‌تواند اکسیژن مصرفی شما در هنگام ورزش را اندازه‌گیری کند (VO2max)؛ شما به کمک سنسور SpO2 می‌توانید میزان اکسیژن خون را هم اندازه‌گیری کنید و در مدل جدید حالا اپل واچ می‌تواند دمای بدن را هم اندازه‌گیری کند. محاسبه ضربان قلب هم از دیگر ویژگی‌های این ساعت در کنار تمام مدل‌های مختلف ورزش است که می‌توانید سلامت و تندرستی بدنتان را به کمک آن تأمین کنید.

این ساعت ضد آب در برابر نفوذ آب تا عمق ۵۰ متر مقاوم است و با خیال راحت می توانید از آن استفاده کنید.

باتری اپل واچ سری ۸

ساعت اپل واچ دارای یک باتری ۳۰۸ میلی‌آمپر ساعتی است که می‌تواند یک روز تمام شارژدهی کند؛ البته که این میزان در مدل اولترا بیشتر شده، اما این نسخه با نسل قبلی تفاوتی نداشته و متأسفانه عمر باتری بهتر نشده است. به کمک شارژر این ساعت می‌توانید ساعت اپل واچ سری ۸ را پرسرعت شارژ کنید.

قیمت اپل واچ سری ۸

با توجه به سخت‌افزار و تغییرهای اعمال شده در این نسل، قیمت اپل واچ سری ۸ مقداری بالا است و برای کسانی که نسخه ۷ را دارند خیلی ضروری نیست که ساعت خود را به‌روز کنند؛ اما تغییرها بین سری ۶ و سری ۸ زیاد است و پیشنهاد می‌کنیم اگر طرفدار اپل واچ هستید، حتماً این نسخه را خریداری کنید و از ویژگی‌های این ساعت هوشمند جذاب لذت ببرید.

توضیحات تکمیلی

رنگ

Midnight, Starlight, Silver