اپل واچ سری ۹ (۴۱mm) Apple Watch Series 9

  • حمل و نقل سریع

    دریافت محصولات در زمان شگفت انگیز
  • ضمانت بازگشت وجه

    ضمانت بازگشت وجه به شما امکان می دهد به راحتی خرید کنید
  • محصولات مطمئن

    تمامی محصولات سایت معتبر و با کیفیت هستند.
  • خرید امن

    حفاظت و رمزگذاری اطلاعات مشتریان

۱۷۵.۰۰۰.۰۰۰ ریال۱۷۶.۰۰۰.۰۰۰ ریال

توضیحات

برای استعلام قیمت و موجودی با فروشگاه رایان دیدبان تماس حاصل فرمایید.

  • نشانی:  شهرک غرب، ابتدای بلوار فرحزادی، مرکز کامپیوتر غرب، واحدهای ۵ و ۳۵
  • تلفن : ۸۸۳۷۶۵۶۱ و ۸۸۵۶۵۵۶۷
  • تلفن همراه : ۰۹۱۲۶۱۷۰۹۳۷ – ۰۹۱۲۵۰۱۳۹۵۸

امکان پرداخت اقساطی:

آیا می‌خواهید یک موبایل جدید خریداری کنید یا لوازم جانبی مورد نیاز خود را تکمیل کنید اما نمی‌خواهید یکباره همه مبلغ را پرداخت کنید؟ در رایان دیدبان، شما می‌توانید از سیستم پرداخت قسطی ما بهره‌مند شوید. این امکان به شما اجازه می‌دهد تا محصولات مورد نظر خود را به تدریج و با اقساط مناسب پرداخت کنید.


شرایط پرداخت اقساطی :

شما میتوانید با پیش پرداخت ۳۰ الی ۵۰  درصد از مبلغ کل مابقی مبلغ را به صورت اقساط ۳ تا ۱۲ ماه با چک صیادی پرداخت کنید .

برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان رایان دیدبان در تماس باشید .


ویژگی های محصول

مشخصات صفحه نمایش ۴۱ در ۳۵ در ۱۰.۷ میلی متر
ابعاد صفحه نمایش: ۱.۶۹ اینچ
حداکثر درخشندگی صفحه نمایش +۲۰۰۰ nits
نوع صفحه نمایش Retina LTPO OLED همیشه روشن
ضد آب قابلیت استفاده هنگام شنا تا عمق ۵۰ متر, ضد گرد و غبار با استاندارد IP6X
بلوتوث نسخه ۵.۳
سنسور سلامتی نمایش الکتروکاردیوگرام، پایش وضعیت خواب، پایش چرخه بانوان، حسگر اپتیکال ضربان قلب با قابلیت محاسبه سطح اکسیژن خون، نوار قلب و ضربان قلب و…
سنسور ورزشی شتاب سنج، ارتفاع سنج، سنجش دمای بدن، پشتیبانی و آنالیز فعالیت های متفاوت ورزشی، گام شمار و…
شارژدهی ۳۶ ساعت در حالت استفاده سبک, ۱۸ ساعت در حالت استفاده عادی
پردازنده S9 SiP, 64-bit dual-core
watchOS
ویژگی ها قابلیت تشخیص تصادف
دارای Action button
دارای فناوری Double tap gesture
دارای ۶۴G حافظه داخلی
اقلام همراه اپل‌واچ سری ۹، بند سیلیکونی اسپرت میدنایت، کابل شارژ ۱ متری مگنتی، راهنمای استفاده

 

نقد و بررسی

اپل واچ سری ۹ مدل ۴۱ میلی متری

اپل واچ سری ۹ یکی از جدیدترین ساعت‌های هوشمند اپل محسوب می‌شود که اخیرا معرفی شده است. این محصول امکانات زیادی از جمله پشتیبانی از اعلان‌های فارسی، برقراری مکالمه، پردازنده S9، روشنایی صفحه ۲۰۰۰ نیت و سایر موارد را ارائه می‌کند. در صورتی که قصد خرید این ساعت پر طرفدار را دارید در ادامه با معرفی قابلیت‌های آن همراه ما باشید.

  • مقاوم در برابر نفوذ آب تا عمق ۵۰ متر
  • دارای پردازنده S9 اپل
  • ۱ گیگابایت حافظه رم

مشخصات اپل واچ سری ۹ مدل ۴۱ میلی‌متری

  • ●    صفحه‌نمایشی از نوع Retina LTPO OLED با شیشه تقویت شده Ion-X
  • ●    میزان روشنایی ۲۰۰۰ نیت

طراحی اپل واچ سری ۹ شباهت بسیار زیادی به نسخه‌های پیشین دارد و کمی حاشیه صفحه‌نمایش کمتر شده و همانند قبل در دو جنس آلومینیوم و فولاد ضد زنگ به فروش می‌رسد. این محصول ابعادی برابر با ۴۱ در ۳۸ در ۱۰.۷ میلی‌متر به همراه وزن ۳۹ گرم دارد. برای محافظت از اپل واچ ۹ در برابر نفوذ گرد و غبار این برند محصول جدیدش را مجهز به استاندارد IP6X کرده است؛ همچنین اپل ادعا می‌کند که اپل واچ سری ۹ می‌تواند تا ۵۰ متر زیر آب دوام داشته باشد؛ بنابراین با استفاده از این ساعت می‌توانید شنا کنید و ورزش‌های آبی نیز انجام دهید و نگرانی از بابت خراب شدن آن نداشته باشید.
صفحه‌نمایش این گجت پرطرفدار ۱.۹ اینچی از نوع Retina LTPO OLED است که قابلیت صفحه‌نمایش همیشه روشن (Always-on-display) نیز برای آن در نظر گرفته شده است. صفحه نمایش این محصول جنسی از Ion-X دارد که در برابر ضربه و خط و خش مقاومت دارد. میزان روشنایی صفحه‌نمایش گجت هوشمند اپل در کمترین حالت ۱ نیت و در بیشترین حالت نیز ۲۰۰۰ نیت در نظر گرفته شده که این عدد اطمینان خاطر از بابت امکان تماشای محتویات صفحه‌نمایش زیر نور خورشید را می‌دهد. همانند نسل‌های قبلی اپل واچ مانند اپل واچ سری ۷ یا ۸ روی قسمت سمت راست این ساعت نیز دکمه Digital Crown حساس به لمس و Side button قرار گرفته که امکانات مختلفی را در اختیارتان قرار می‌دهند. روی بدنه ساعت نیز میکروفون و اسپیکر برای برقراری مکالمه با کیفیت قرار دارد. پشت ساعت نیز میزبان سنسورها و درگاه شارژر مغناطیسی است.

اپل واچ سری 9
طراحی اپل واچ سری ۹

سنسورهای اپل واچ سری ۹

  • ●    ردیابی اکسیژن خون و ضربان قلب
  • ●    اعلام هرگونه مشکل و عدم کارکرد درست قلب

از مهمترین بخش‌ها در هر ساعت هوشمندی سنسورهای آن محسوب می‌شود. اپل همواره در بهبود کیفیت سنسورها و دقیق بودن آن‌ها تاکید دارد. اپل واچ سری ۹ سنسور سنجش اکسیژن خون، سنسور سنجش ضربان قلب ECG، پیمایش وضعیت خواب، سنجش دما، قطب نما، شتاب سنج و حسگر نور محیط را دارد. سنسور ضربان قلب و اکسیژن خون همواره کار می‌کنند و در صورت وجود ضربان قلب نامنظم یا هر مشکل غیر نرمالی این ساعت به شما اطلاع رسانی می‌کند تا از خطرات احتمالی در امان باشید و سریعا به پزشک مراجعه کنید. ساعت‌های اپل معمولا به سنسورهای قدرتمندی مجهز می‌شوند که دقت بالایی نیز دارند و می‌توان به داده‌های آن‌ها اعتماد کرد.
از دیگر سنسورهای در نظر گرفته شده برای این محصول می‌توان به تشخیص تصادف و تشخیص سقوط از ارتفاع اشاره کرد.

سایر قابلیت‌های اپل واچ سری ۹ مدل ۴۱ میلی‌متری

ساعت اپل واچ ۹ از تراشه S9 با پردازنده دو هسته‌ای ۶۴ بیتی استفاده می‌کند. این تراشه از سری قبلی خود ۶۰ درصد عملکرد بهتر و سریع‌تری را ارائه می‌دهد. ظرفیت در نظر گرفته شده برای حافظه داخلی این ساعت ۶۴ گیگابایت همراه با رم ۱ گیگابایت است. با استفاده از تراشه نسل دوم Ultra Wideband قابلیتی به این محصول اضافه شده که در صورت گم کردن گوشی می‌تواند فاصله تقریبی آن را به شما نشان دهد. با این ویژگی به راحتی می‌توانید فاصله تا گوشی را متوجه شده و آن را راحت‌تر پیدا کنید.
یکی از قابلیت‌های جدید که اپل نیز روی آن تاکید زیادی دارد اضافه شدن Double tap برای انجام امور مختلفی مانند پاسخ به تماس، رد تماس، قطع یا اجرای موزیک در حال پخش و سایر کارها است. با استفاده از این قابلیت در صورتی که دست شما بند باشد یا نتوانید به راحتی با هر دو دست ساعت را مدیریت کنید تنها با دوبار زدن انگشتان به هم عمل مورد نظرتان انجام خواهد شد.
ساعت جدید اپل به GPS داخلی مجهز شده و از فعالیت‌های ورزشی زیادی مانند شنا، بسکتبال، دو، کوهنوردی، فوتبال و غیره پشتیبانی می‌کند و می‌تواند همواره به عنوان گجتی کاربردی هنگام ورزش همراهتان باشد حتی اگر زیر آب در حال شنا کردن باشید.
این محصول را می‌توانید از طریق بلوتوث نسخه ۵.۳ که یکی از پر سرعت‌ترین و کم مصرف‌ترین فناوری‌های بلوتوث حال حاضر است به گوشی‌های مبتنی بر iOS 16.1 وصل کنید و از تمامی امکانات آن بهره‌مند شوید. این ساعت از اعلان‌های فارسی نیز پشتیبانی می‌‎کند و امکان پاسخ دادن به پیام نیز برای آن در نظر گرفته شده است؛ همچنین همانطور که قبل‌تر گفتیم با داشتن اسپیکر و میکروفون روی بدنه می‌توانید اقدام به برقراری تماس و مکالمه کنید.
منبع تغذیه این اپل واچ باتری ۳۰۸ میلی‌آمپر ساعتی است که طبق ادعای اپل می‌تواند تا ۱۸ ساعت با استفاده معمولی و ۳۶ ساعت در حالت Low Power شارژدهی داشته باشد. می‌توانید این محصول را از طریق شارژر مغناطیسی قرار گرفته داخل جعبه شارژ کنید.

رنگبندی اپل واچ سری ۹

بدنه ی آلومینیومی اپل واچ سری ۹  سایز ۴۱ با ۵ رنگ متفاوت به بازار آمده است.  صورتی، آبی نیمه شب، استارلایت(کرم) و نقره ای( سیلور)  از رنگ های عرضه شده آی واچ سری ۹ است. در کنار بدنه شما می توانید از تنوع رنگ بندی بند اپل واچ نیز استفاده کنید و ساعت خود را به رنگ های مختلف تغییر دهید.

قیمت اپل واچ سری ۹ سایز ۴۱ میلی متری

محصولات اپل همواره در دسته کالاهای لوکس قرار می‌گیرند و قیمت کمی ندارند. این ساعت هوشمند نیز با توجه به امکانات برجسته‌ای که برای آن در نظر گرفته شده از قیمت متوسط رو به بالایی برخوردار شده  است. در صورت نیاز به اطلاع از قیمت و خرید اپل واچ سری ۹ می‌توانید به همین صفحه مراجعه کنید.

ارزش خرید اپل واچ ۹ با سایز ۴۱ mm

ساعت هوشمند اپل امکانات زیادی مانند حسگرهای دقیق سنجش اکسیژن خون و اکسیژن را در اختیارتان قرار می‌دهد؛ همچنین با استفاده از آن می‌توانید اقدام به برقراری تماس و مکالمه کنید. با مقاومت آن در برابر آب تا عمق ۵۰ متر نیز نگرانی از بابت نفوذ آب به داخل ساعت هنگام شنا و دوش گرفتن نخواهید داشت. در کل این ساعت محصولی قدرتمند با ارزش خرید بالا است؛ اما اگر از ساعت اپل واچ سری ۸  استفاده می‌کنید نیازی به ارتقا نخواهید داشت.

توضیحات تکمیلی

رنگ

Black, Starlight, Pink, Silver