هدست واقعیت مجازی اپل ویژن پرو Apple Vision Pro

  • حمل و نقل سریع

    دریافت محصولات در زمان شگفت انگیز
  • ضمانت بازگشت وجه

    ضمانت بازگشت وجه به شما امکان می دهد به راحتی خرید کنید
  • محصولات مطمئن

    تمامی محصولات سایت معتبر و با کیفیت هستند.
  • خرید امن

    حفاظت و رمزگذاری اطلاعات مشتریان

توضیحات

برای استعلام قیمت و موجودی با فروشگاه رایان دیدبان تماس حاصل فرمایید.

  • نشانی:  شهرک غرب، ابتدای بلوار فرحزادی، مرکز کامپیوتر غرب، واحدهای ۵ و ۳۵
  • تلفن : ۸۸۳۷۶۵۶۱ و ۸۸۵۶۵۵۶۷
  • تلفن همراه : ۰۹۱۲۶۱۷۰۹۳۷ – ۰۹۱۲۵۰۱۳۹۵۸

امکان پرداخت اقساطی:

آیا می‌خواهید یک موبایل جدید خریداری کنید یا لوازم جانبی مورد نیاز خود را تکمیل کنید اما نمی‌خواهید یکباره همه مبلغ را پرداخت کنید؟ در رایان دیدبان، شما می‌توانید از سیستم پرداخت قسطی ما بهره‌مند شوید. این امکان به شما اجازه می‌دهد تا محصولات مورد نظر خود را به تدریج و با اقساط مناسب پرداخت کنید.


شرایط پرداخت اقساطی :

شما میتوانید با پیش پرداخت ۳۰ الی ۵۰  درصد از مبلغ کل مابقی مبلغ را به صورت اقساط ۳ تا ۱۲ ماه با چک صیادی پرداخت کنید .

برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان رایان دیدبان در تماس باشید .


نقد و بررسی هدست واقعیت مجازی اپل ویژن پرو Apple Vision Pro

Apple Vision Pro

هدست اپل ویژن پرو apple vision pro

اپل ویژن پرو یک هدست واقعیت مجازی از سازنده بزرگ آمریکایی است که تلاش می‌کند تا محتوای مجازی را با دنیای واقعی پیوند بزند. این محصول به شما اجازه می‌دهد تا به صورت همزمان به هر دو جهان واقعی و مجازی دسترسی داشته باشید. در ادامه قصد داریم به صورت مختصر اپل ویژن پرو را مورد بررسی قرار دهیم تا شما بهتر بتوانید در مورد خرید apple vision pro تصمیم بگیرید.

طراحی و کیفیت ساخت؛ خلق واقعیت از دل رویا!

هدست واقعیت مجازی شرکت اپل وزنی برابر با ۵۹۰ الی ۶۳۰ گرم دارد و بدنه کلی آن از جنس آلومینیوم و شیشه ساخته شده است. این محصول می‌تواند به دو روش مورد استفاده قرار بگیرد و به‌همین جهت درون جعبه دو بند کشی و dual loop قرار گرفته تا خودتان بسته به نیاز یکی را انتخاب کنید.
بند کشی موهای سر را خراب نمی‌کند و تنها با قرار گرفتن در پشت سر اپل ویژن پرو را نگه می‌دارد. بند dual loop اما هم به‌روی سر قرار می‌گیرد و هم پشت سر و به‌همین جهت موهای شما خراب می‌شود. از نظر راحتی اما قطعا dual loop شرایط بهتری دارد و با این بند برای مدت طولانی‌تری می‌توانید از ویژن پرو استفاده کنید.

با صفحه نمایش ویژن پرو دیگر به سینما احتیاجی ندارید!

اپل ویژن پرو دارای دو صفحه نمایش است که هر کدام پیش روی یکی از چشمان شما قرار می‌گیرند. نمایشگرهای این هدست از نوع Micro OLED هستند و برای آن‌ها رزولوشن عالی ۴K در نظر گرفته شده است. در دل این صفحه نمایش ۲۳ میلیون پیکسل قرار گرفته و همین عدد به‌خوبی نشان می‌دهد که با چه وضوح تحسین‌برانگیزی مواجه هستیم.
محتوای پخش شده توسط اپل ویژن پرو کیفیت فوق‌العاده‌ای دارد و قطعا بهترین نسخه موجود در کل بازار است. ویژن پرو می‌تواند دقیقا متوجه شود که در حال نگاه کردن به چه قسمتی هستید و از همین طریق رزولوشن همان قسمت را در بهترین حالت قرار دهد تا هم شما بهترین کیفیت را مشاهده کنید و هم به سخت افزار فشار مضاعفی وارد نشود.
کوپرتیونی‌ها برای هدست واقعیت مجازی خود قابلیتی در نظر گرفته‌اند تا شما حتی حین استفاده از هدست هم بتوانید محتوای محیط را مشاهده کنید. در چنین شرایطی، دوربین‌های ویژن پرو تصویر را به ثبت می‌رسانند و در کسری از ثانیه به پردازنده‌های هدست انتقال می‌دهند تا شما بتوانید محیط پیش روی خود را مشاهده کنید.
تصور کنید که می‌خواهید به تماشای فیلم StarWar بنشینید، چه چیزی بهتر از این که محیط اطراف را به شکل کهکشان راه شیری دربیاورید و در میانه آن فیلم را تماشا کنید؟ از سوی دیگر امکان مشاهده فیلم‌های سه بعدی بهینه‌شده برای ویژن پرو نیز وجود دارد و می‌توانید از این طریق دایناسور‌های منقرض شده را به خانه خود دعوت کنید.

Apple Vision Pro خرید

قابلیت‌های نرم افزاری و سخت افزار؛ لمس دنیای نوین!

پردازش‌های سخت افزاری اپل ویزن پرو به‌حدی پیچیده است که حضور تراشه بسیار قوی M2 کافی نبوده و کوپرتیونی‌ها از تراشه دیگری به نام R1 نیز کمک گرفته‌اند. این محصول در سه نسخه ۲۵۶، ۵۱۲ و ۱ ترابایتی به بازار عرضه شده و فضای ذخیره سازی متفاوتی را در اختیار قرار می‌دهد. این هدست واقعیت مجازی با سیستم عاملی به نام VisionOS روانه بازار شده و تا حد زیادی به IOS و macOS شباهت دارد.
همین سیستم عامل جذاب به ویژن پرو اپل امکان می‌دهد تا کارهای شگفت‌انگیزی انجام دهد. برای نمونه شما می‌توانید برنامه‌ها را در هر کجای فضای حقیقی که می‌خواهید قرار دهید (حتی پشت سر) و اندازه هر برنامه را مطابق با نیاز خود تنظیم کنید. شما همچنین می‌توانید با نگاه کردن به مک بوک خود صفحه آن را به صورت بسیار بزرگ در محیط واقعی مشاهده کنید.
هدست اپل واقعیت مجازی، ارتباط دقیق و نزدیکی نیز با آیفون دارد و برای نمونه عکس‌های گالری را به صورت سینک شده به‌روی ویژن پرو به نمایش درمی‌آورد. برعکس بسیاری از هدست‌های واقعیت مجازی بازار در این محصول خبری از کنترلر نیست و شما تنها با حرکات دست در هوا، صدا و البته حرکت چشم می‌توانید دستورات خود را به ویژن پرو منتقل کنید.
در واقع اپل ویژن پرو متوجه می‌شود شما در حال نگاه کردن به کدام برنامه هستید و در کنار این موضوع از طریق دوربین‌های زیادی که دارد وضعیت دست شما را نیز پیگیری می‌کند. به‌همین جهت دقیقا مانند فیلم‌های علمی-تخیلی شما به راحتی می‌توانید با این هدست کار کنید و هیچ پیچیدگی در این زمینه دیده نمی‌شود. به‌نوعی شما برای کسی که از بیرون در حال تماشا است، فردی ظاهر می‌شوید که دست‌های خود را در هوا تکان می‌دهد و به اجسامی که وجود ندارد خیره شده است.
در حین کار کردن با ویژن پرو می‌توانید مشخص کنید که همزمان به دنیای واقعی و مجازی دسترسی داشته باشید یا مثلا دنیای واقعی را محو کنید و تنها به تماشای محتوای ویژن پرو بنشینید. تماشا کردن فیلم و سریال با این هدست یکی از لذت‌بخش‌ترین کارهای جهان است و قطعا در اولین نگاه شما را شیفته خود می‌کند.
قابلیت دیگری که می‌تواند هر کاربردی را شگفت‌زده کند Persona نام دارد، ویژگی که صورت شما را اسکن کرده و شکلی سه بعدی از شما به‌وجود می‌آورد. در ادامه در حین مکالمات تصویری و فیس تایم، این تصویر سه بعدی به فرد مقابل نشان داده می‌شود. با وجود قرار گیری ویژن پرو به‌روی چشم‌ها، اما باز هم میمیک‌های صورت به شکل دقیق به کاراکتر سه‌بعدی شما منتقل می‌شود تا همه چیز نزدیک به واقعیت باشد.
در نهایت باید اشاره کنیم که اپل ویژن پرو امکان اجرای بازی‌ها را نیز دارد. برای نمونه شما می‌توانید یک صفحه شطرنج مجازی را به‌روی میز حقیقی خانه خود قرار دهید و مهره‌های مجازی را با دست جابجا کنید. این گفته واقعا عجیب است و پس از تجربه کردن حس متفاوتی را برای شما ایجاد می‌کند.
به‌احتمال زیاد در آینده نزدیک به‌لیست بازی‌های موجود اضافه می‌شود و شما می‌توانید بسیاری از عناوین را به صورت سه بعدی در محیط خانه تجربه کنید. آینده چه چیز دیگری به غیر از این می‌تواند باشد؟

شارژدهی باتری apple vision pro؛ کافی برای تماشای یک فیلم سینمایی!

اپل به دلیل کاهش وزن و سنگین‌تر نشدن ویژن پرو، باتری آن را به صورت مجزا طراحی کرده و به شکل یک پاوربانک همراه با محصول عرضه می‌شود. ظرفیت این باتری به نسبت انرژی زیادی که هدست اپل نیاز دارد کم است و شما تنها ۲ ساعت می‌توانید با ویژن پرو کار کنید. همچنین نهایت مدت زمان تماشای محتوا مثل فیلم حدود ۲٫۵ ساعت است که عدد چندان جذابی به‌حساب نمی‌آید. درون جعبه شما یک آداپتور ۳۰ واتی دریافت می‌کنید که برای شارژ کردن باتری ویژن پرو کاربرد دارد.

هدست واقعیت مجازی اپل ویژن پرو Apple Vision Pro

با خرید اپل ویژن پرو از رایان دیدبان به آینده بپیوندید

اپل ویژن پرو اولین هدست واقعیت مجازی کوپرتیونی‌ها است و طبیعتا هنوز عیب و ایراداتی دارد، از بالا بودن قیمت اپل ویژن پرو گرفته تا کامل نبودن برنامه‌ها و شارژدهی نسبتا کم باتری! اما راستش را بخواهید هیچ یک از این موارد اهمیتی ندارد؛ چرا که اپل ویژن پرو کاملا محصولی انقلابی است و به‌عنوان یک پل، شما را به آینده متصل می‌کند. شما می‌توانید این هدست واقعیت مجازی بی‌نظیر را همین حالا از رایان دیدبان با قیمتی بسیار مناسب خریداری کنید.

مشخصات :

حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت / صفحه نمایش : ۲۳ میلیون پیکسل برای هر چشم، فناوری Micro-OLED / رفرش ریت ۹۰-۹۶-۱۰۰ هرتز / پردازنده M۲ / پردازنده تصویر R۱ / موتور عصبی ۱۶ هسته‌ای / ۲ عدد دوربین اصلی با رزولوشن بالا / ۶ عدد دوربین تشخیص چهره / ۴ عدد دوربین پایش چشم / اسکنر LiDAR / سیستم تشخیص عنبیه چشم برای قفل گشایی دستگاه / سنسور تشخیص نور محیط / سیستم عامل Vision OS / صدای Spatial Audio با قابلیت پایش زاویه سر / باتری با توان ۲ ساعت استفاده مداوم / دارای اتصالات Wi‑Fi ۶ (۸۰۲.۱۱ax) و Bluetooth ۵.۳ / کنترل‌ با استفاده از : دست‌ها، چشم‌ها و صدا / امکان اتصال کیبرد، ترک‌پد و دسته‌های بازی / اقلام همراه : باتری، شارژر، کابل USB Type-C با طول یک و نیم متر، بالشتک، کاور، بند اضافی، دستمال، دفترچه راهنما /