هندزفری بلوتوثی اپل مدل AirPods Pro 2nd Generation 2023

  • حمل و نقل سریع

    دریافت محصولات در زمان شگفت انگیز
  • ضمانت بازگشت وجه

    ضمانت بازگشت وجه به شما امکان می دهد به راحتی خرید کنید
  • محصولات مطمئن

    تمامی محصولات سایت معتبر و با کیفیت هستند.
  • خرید امن

    حفاظت و رمزگذاری اطلاعات مشتریان

۱۳۹.۰۰۰.۰۰۰ ریال ۱۴۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال

توضیحات

نقد و بررسی هندزفری بلوتوثی اپل مدل AirPods Pro 2nd Generation 2023 (Type C)

 

هندزفری بی سیم اپل مدل AirPods Pro 2

معرفی هندزفری اپل ایرپاد پرو ۲ ۲۰۲۳ | Apple AirPods Pro 2 2023

ایرپاد پرو ۲ ۲۰۲۳ نسخه به‌روزشده هندزفری بلوتوثی قبلی اپل است که با کیفیت ساخت فوق‌العاده بالای خود، تجربه‌ای عالی از گوش کردن به موسیقی را برای کاربران رقم می‌زند. این محصول جدید به درگاه USB-C مجهز شده و با پشتیبانی از iOS 17، امکانات بسیار خوبی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. خوشبختانه، قیمت ایرپاد پرو ٢ ۲۰۲۳ با نسخه قبلی آن تفاوت چندانی ندارد تا همه علاقه‌مندان، امکان تهیه آن را داشته باشند.

طراحی و کیفیت ساخت airpod pro 2 2023

ایر پاد پرو ۲ از متریال سازگار با محیط زیست تولید شده و خوشبختانه در کنار ظاهر زیبا، وزنی پایین و مقاومتی بالا نیز دارد. وزن هر کدام از گوشی‌های این محصول فقط ۵.۳ گرم است و این یعنی در کنار طراحی ارگونومی و همچنین استفاده طولانی‌مدت، اصلا احساس خستگی نخواهید کرد. به علاوه، کیس شارژ هم وزنی در حدود ۵۱ گرم دارد و حمل آن بسیار آسان است. اپل برای شارژ کیس هندزفری جدید خود، سراغ درگاه استاندارد USB-C رفته تا در کنار گوشی‌های جدید این شرکت، کاربران نیازی به کابل‌های جدیدتر نداشته باشند. به موارد بالا باید استاندارد IP54 به منظور تضمین مقاومت دستگاه در برابر آب، رطوبت و گردوغبار را هم اضافه کرد.

مشخصات ایرپاد پرو ۲ ۲۰۲۳

ایرپاد پرو ۲ ۲۰۲۳ از بلوتوث نسخه ۵.۳ برای اتصال به انواع دستگاه‌های هوشمند بهره می‌برد؛ استفاده از آخرین نسخه بلوتوث در کنار کاهش تاخیر زمانی، اتصال سریع و پایدار را نیز ممکن می‌کند. به علاوه، رد پای این فناوری را در بهینه شدن مصرف باتری هم می‌توان مشاهده کرد. ایرپاد پرو ۲ مدل ۲۰۲۳ با هر با شارژ می‌تواند تا ۶ ساعت موسیقی پخش کند و اگر کاربران حالت فراگیر را هم فعال کنند، این عدد به ۵.۵ ساعت کاهش پیدا خواهد کرد. عمر باتری در حالت مکالمه البته کمتر بوده و حدودا ۴.۵ ساعت اعلام شده است. ایرپاد اپل از شارژ وایرلس و استاندارد Qi نیز پشتیبانی می‌کند تا از شر سیم‌های اضافی، راحت باشید.

ایرپاد ۲ پرو ۲۰۲۳ در زمینه پخش صدا نیز عملکردی فوق‌العاده دارد؛ سازندگان از تراشه H2 بر روی این محصول استفاده کرده‌اند تا ترکیب درایورهای قدرتمند با الگوریتم‌های پیشرفته اپل، صدایی با وضوح عالی را برای شما به ارمغان آورند. اگر صداهای اضافی محیط نیز شما را آزار می‌دهند، می‌توانید روی عملکرد قابلیت حذف نویز فعال نیز حسابی ویژه باز کنید. به منظور بهبود تجربه شما از گوش کردن به انواع صداها نیز دو قابلیت اکولایزر تطبیقی Adaptive EQ و TrueDepth برای ایجاد پروفایل شخصی‌سازی‌شده در دسترس خریداران خواهد بود. خوشبختانه، عملکرد میکروفون‌های دوگانه Beamforming در ایرپاد پرو ۲ ۲۰۲۳ اپل به حدی عالی است که مخاطبان می‌توانند صدای شما را با وضوحی بسیار مناسب بشنوند.

سایر ویژگی‌ها airpods pro 2 2023

ایرپاد پرو۲ ۲۰۲۳ به شما اجازه می‌دهد که از طریق موبایل خود، حالت حذف نویز را از میان گزینه‌های موجود انتخاب کنید. اپل همچنین اسپیکرهایی را روی کیس شارژ قرار داده است تا با استفاده از قابلیت Find My بتوانید هدفون‌های خود را در صورت گم شدن، پیدا کنید.

پیشنهادهایی برای استفاده بهتر از air pod pro 2 2023

هنگام خرید هندزفری بی سیم پیش رو، توصیه می‌کنیم یک شارژر وایرلس نیز تهیه کنید چرا که ایرپاد پرو ۲ ۲۰۲۳ از فناوری شارژ بدون سیم بهره می‌برد. برای محافظت بیشتر از کیس شارژ نیز می‌توان کاورهای مخصوصی را تهیه کرد که مانع از آسیب فیزیکی محفظه شارژ می‌شوند و خوشبختانه، قیمت مناسبی هم دارند.

قیمت ایرپاد پرو ۲ ۲۰۲۳

مناسب بودن قیمت ۲۰۲۳ airpod pro 2 یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های این محصول جدید است. کاربران برای تهیه ایرپاد پرو ٢ ۲۰۲۳ نیازی به پرداخت هزینه‌های بسیار زیاد نداشته و در عوض پولی که پرداخت می‌کنند، امکانات بسیار خوبی مانند بلوتوث نسخه ۵.۳، میکروفون Beamforming و پخش صدا با فناوری حذف نویز فعال در اختیار آنها قرار خواهد گرفت. قیمت ایرپاد پیش رو در مقایسه با محصولات برندهای دیگر نیز بسیار رقابتی است.

خرید ایرپاد پرو ۲ ۲۰۲۳

کاربرانی که به دنبال یک هندزفری بلوتوثی حرفه‌ای با عملکرد عالی در پخش صدا هستند، نباید در خرید ۲۰۲۳ airpod pro 2 درنگ کنند. این محصول همچنین به یک باتری قدرتمند مجهز شده است تا با هر بار شارژ بتوانید ۶ ساعت از گوش کردن به موسیقی لذت ببرید. در صورتی که ظرفیت محفظه شارژ را هم در نظر بگیریم، این مدت زمان به ۳۰ ساعت می‌رسد که واقعا عالی است.