هولدر و شارژر بی سیم باسئوس مدل Smart Vehicle Bracket

  • حمل و نقل سریع

    دریافت محصولات در زمان شگفت انگیز
  • ضمانت بازگشت وجه

    ضمانت بازگشت وجه به شما امکان می دهد به راحتی خرید کنید
  • محصولات مطمئن

    تمامی محصولات سایت معتبر و با کیفیت هستند.
  • خرید امن

    حفاظت و رمزگذاری اطلاعات مشتریان

توضیحات

معرفی محصول :

هولدر و شارژر  از اصلی ترین ابزار داخل اتومبیل به حساب می آیند زیرا در هر شرایطی به کمک شما آمده تا بتوانید به راحتی از گوشی موبایل خود استفاده کنید.حال کمپانی Baseus با ساخت محصولی به نام Smart Vehicle Bracket این امکان را برای شما به وجود آورده است که هم شارژر و هم هولدر را در یک محصول داشته باشید.این محصول دوگانه از طریق یک گیره به دریچه کولر اتومبیل متصل شده و شما می توانید گوشی خود را در حالت استند با آن شارژ کنید.

گیره این هولدر با بقیه هولدر های دریچه کولری متفاومت می باشد. این گیره از یک قسمت فنری و یک قلاب تشکیل شده و به گونه ای می باشد که قسمت قلاب پشت دریچه کولر قرار گرفته و فنر هم وظیفه محکم نگه داشتن قلاب را در پشت دریچه کولر را دارد.

یک پایه نگه دارنده در پشت این هولدر قرار دارد و وظیفه نگه داشتن هولدر را بر عهده دارد. وزن گوشی باعث نمی شود تا هولدر به پایین هدایت شود و صفحه نمایشگر گوشی مشخص نباشد.

این هولدر گوشی شما را به وسیله دو بازو و یک تکیه گاه نگه می دارد و روش کار آن به این گونه می باشد که شما با قرار دادن گوشی موبایل بر روی پایه این هولدر باعث می شود تا دو بازو به سمت داخل هدایت شوند و گوشی را به خوبی نگهدارند.

توضیحات بیشتر:

بر روی تمامی این قسمت ها بالشتکی سیلیکونی قرار دارد تا هیچگونه خط و خشی بر روی گوشی موبایل شما ایجاد نشود. قسمت تکیه گاه این محصول دارای یک برش می باشد تا بتوانید کابل شارژ خود را از آن عبور دهید و گوشی خود را به وسیله شارژ فندکی هم شارژ کنید.

اگر گوشی شما دارای فناوری QI باشد می توانید با استفاده از این هولدر گوشی موبایل خود را به صورت وایرلس شارژ کنید. توان خروجی این شارژ وایرلس ۱۰ وات بوده و همین امر باعث شده تا گوشی شما را با سرعت بالا شارژ کند. انرژی مورد نیاز این شارژر وایرلس از طریق پورت قرار گرفته در زیر این هولدر به دست می آید.

جنس بدنه این محصول از پلاستیک + ABS و فلز بوده و همین امر باعث شده تا از سطح مقاومت بالایی برخوردار باشد. این شارژر وایرلس مجهز به یک حسگر بوده و زمانی که گوشی شما از رو به روی آن برداشته شود دیگر شارژر وایرلس فعال نخواهد بود و شما برای اینکه گوشیتان دیگر شارژ نشود فقط کافیست مقداری آن را بالاتر بکشید تا شارژ غیر  فعال شود.

سری این هولدر قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه داشته و همین امر باعث شده تا بتوانید به راحتی صفحه نمایشگر گوشی خود را با زاویه دید خود تنظیم کنید.

و در بهترین حالت ممکن بتوانید از گوشی استفاده کنید. این هولدر برای نگه داری گوشی های ۴ تا ۶.۵ اینچ مناسب می باشد. ابعاد و وزن این محصول به گونه ای می باشد که هرگز فضایی از اتومبیل شما را اشغال نکند.

سایر ویژگی ها :

  • مناسب دستگاه های ۴ تا ۶ اینچی
  • جنس: پلاستیک ABS
  • قابل نصب در قسمت تهویه خودرو
  • قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه
  • قابلیت نصب و استفاده آسان
  • قابلیت استفاده بعنوان هولدر دریچه ای
  • پشتیبانی از تکنولوژی فست شارژ Quick Charge ۲ درگاه ورودی Micro USB

توضیحات تکمیلی

وزن 350 گرم
ابعاد 10 × 5 × 25 میلی‌متر
brand

Baseus

رنگ

مشکی

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…