گوشی سامسونگ S23 Ultra 5G ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت رم ۱۲ گیگابایت ویتنام

  • حمل و نقل سریع

    دریافت محصولات در زمان شگفت انگیز
  • ضمانت بازگشت وجه

    ضمانت بازگشت وجه به شما امکان می دهد به راحتی خرید کنید
  • محصولات مطمئن

    تمامی محصولات سایت معتبر و با کیفیت هستند.
  • خرید امن

    حفاظت و رمزگذاری اطلاعات مشتریان

۶۰۴.۵۰۰.۰۰۰ ریال ۶۱۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال

توضیحات

برای استعلام قیمت و موجودی با فروشگاه رایان دیدبان تماس حاصل فرمایید.

  • نشانی:  شهرک غرب، ابتدای بلوار فرحزادی، مرکز کامپیوتر غرب، واحدهای ۵ و ۳۵
  • تلفن : ۸۸۳۷۶۵۶۱ و ۸۸۵۶۵۵۶۷
  • تلفن همراه : ۰۹۱۲۶۱۷۰۹۳۷ – ۰۹۱۲۵۰۱۳۹۵۸

_______________________

امکان پرداخت قسطی:

آیا می‌خواهید یک موبایل جدید خریداری کنید یا لوازم جانبی مورد نیاز خود را تکمیل کنید اما نمی‌خواهید یکباره همه مبلغ را پرداخت کنید؟ در رایان دیدبان، شما می‌توانید از سیستم پرداخت قسطی ما بهره‌مند شوید. این امکان به شما اجازه می‌دهد تا محصولات مورد نظر خود را به تدریج و با اقساط مناسب پرداخت کنید.


شرایط پرداخت اقساطی :

شما میتوانید با پیش پرداخت ۳۰ الی ۵۰ درصد از مبلغ کل مابقی مبلغ را به صورت اقساط ۳ تا ۱۲ ماه با سود ماهانه ۵% پرداخت کنید .

برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان رایان دیدبان در تماس باشید .

__________________________________________________

ویژگی‌‌ های سامسونگ S23 Ultra

قیمت گوشی سامسونگ یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که در انتخاب و خرید محصول نهایی تاثیر می‌گذارد. سامسونگ همیشه تلاش کرده گوشی‌های با کیفیت را با قیمت مناسبی روانه بازار کند؛ گوشی‌هایی که ارزش بهای پرداختی را داشته باشند. یکی از دلایلی که بسیاری از افراد با بودجه محدود، خرید گوشی شیائومی را به سامسونگ ترجیح می‌دهند، همین سیاست‌های قیمت‌گذاری است. غول فناوری کره‌ای در طراحی جدیدترین پرچمدارش، همه‌چیز را در نظر گرفته و محصول خوبی را تولید کرده که ارزش خرید بالایی دارد.

گلکسی S23 Ultra از نمایشگر ۶.۸ اینچی Dynamic AMOLED 2X بهره می‌برد که از نرخ نوسازی تطبیق‌پذیر ۱۲۰ هرتز، HDR10+، حداکثر روشنایی ۱۷۵۰ نیت و تراکم پیکسلی ۵۰۰ ppi پشتیبانی می‌کند. رزولوشن این نمایشگر ۳۰۸۸×۱۴۴۰ پیکسل است که در کمتر گوشی هوشمندی شاهد آن هستیم. رنگ‌ و وضوح تصویر نمایشگر S23 Ultra بسیار عالی است و به لطف نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، همه‌چیز به‌صورت روان و با سرعت بالایی اجرا می‌شود.

از نظر قدرت پردازشی هم باید گفت که نسخه‌ای تقویت شده از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ در این گوشی قرار گرفته که مخصوص سامسونگ بهینه‌سازی شده است. این تراشه در کنار پردازنده گرافیکی Adreno 740 و رم ۱۲ گیگابایتی، از عهده اجرای بازی‌های مختلف با تنظیمات گرافیکی بالا و اپلیکیشن‌های سنگین برمی‌آید. تراشه تقویت شده اسنپدراگون ۸ نسل ۲ همچنین در پردازش عکس سیستم تصویربرداری گوشی نیز نقش دارد و به ارائه تجربه کاربری بهتر کمک می‌کند.

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های گلکسی S23 Ultra، دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی است که قدرت فوق‌‌العاده‌ای دارد. این دوربین در پنل پشتی، کنار لنزهای ۱۰ مگاپیکسلی پریسکوپ تله فوتو، ۱۰ مگاپیکسلی تله فوتو و ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید قرار گرفته که قدرتمندترین تنظیمات دوربین گوشی را تشکیل می‌دهند. در نمای جلویی و در قسمت سوراخ پانچ نیز یک دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی تعبیه شده است که در هر میزان روشنایی محیطی، عملکرد مطلوبی دارد.

باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیز نسبت به گلکسی S22 Ultra بهینه‌‌سازی شده و حالا، ماندگاری طولانی‌تری دارد. این باتری با توان ۴۵ وات باسیم، ۱۵ وات بی‌سیم و ۴.۵ وات معکوس بی‌سیم شارژ می‌شود.

مشخصات گوشی سامسونگ S23 Ultra 5G

حافظه ۲۵۶ / ۱۲
پردازنده Qualcomm SM8550-AC Snapdragon 8 Gen 2 (4 nm)
پردازنده گرافیکی Adreno 740
شبکه ۲G
۳G
۴G
۴G+
۵G
دوربین ۲۰۰+۱۰+۱۰+۱۲ MP
دوبین-اصلی ۲۰۰+۱۰+۱۰+۱۲ MP
دوربین-جلو ۱۲ مگاپیکسل
حافظه جانبی خیر
nfc دارد
نوع صفحه نمایش Dynamic AMOLED 2X, 120Hz, دارای فناوری HDR10 پلاس+, ۱۷۵۰ nits (peak)
سایز صفحه نمایش ۶.۸ اینچ
وزن ۲۳۴ گرم
باطری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر
بلوتوث دارد
حسگرها اثر انگشت (زیر صفحه نمایش, ultrasonic), شتاب سنج, ژیروسکوپ, حسگر مجاورتی, قطب نما, فشارسنج
Samsung DeX, Samsung Wireless DeX (desktop experience support) Bixby natural language commands and dictation Samsung Pay (Visa, MasterCard certified) Ultra Wideband (UWB) support
رابط-کاربری One Ui 5.1
سیستم-عامل اندروید ۱۳
رجیستری رجیستر شده
رجیستر نشده
گارانتی ۱۸ ماهه شرکتی
رنگ بنفش
سبز تیره
مشکی
لپ تاپ
پردازنده Qualcomm SM8550-AC Snapdragon 8 Gen 2 (4 nm)
گارانتی ۱۸ ماهه شرکتی
سیستم-عامل اندروید ۱۳
وزن ۰,۵۰۰ کیلوگرم