اپل واچ مدل اولترا ۱ ULTRAWATCH 1 (49mm)

  • حمل و نقل سریع

    دریافت محصولات در زمان شگفت انگیز
  • ضمانت بازگشت وجه

    ضمانت بازگشت وجه به شما امکان می دهد به راحتی خرید کنید
  • محصولات مطمئن

    تمامی محصولات سایت معتبر و با کیفیت هستند.
  • خرید امن

    حفاظت و رمزگذاری اطلاعات مشتریان

۴۵۶.۰۰۰.۰۰۰ ریال۴۶۳.۰۰۰.۰۰۰ ریال

توضیحات

برای استعلام قیمت و موجودی با فروشگاه رایان دیدبان تماس حاصل فرمایید.

  • نشانی:  شهرک غرب، ابتدای بلوار فرحزادی، مرکز کامپیوتر غرب، واحدهای ۵ و ۳۵
  • تلفن : ۸۸۳۷۶۵۶۱ و ۸۸۵۶۵۵۶۷
  • تلفن همراه : ۰۹۱۲۶۱۷۰۹۳۷ – ۰۹۱۲۵۰۱۳۹۵۸

امکان پرداخت اقساطی:

آیا می‌خواهید یک موبایل جدید خریداری کنید یا لوازم جانبی مورد نیاز خود را تکمیل کنید اما نمی‌خواهید یکباره همه مبلغ را پرداخت کنید؟ در رایان دیدبان، شما می‌توانید از سیستم پرداخت قسطی ما بهره‌مند شوید. این امکان به شما اجازه می‌دهد تا محصولات مورد نظر خود را به تدریج و با اقساط مناسب پرداخت کنید.


شرایط پرداخت اقساطی :

شما میتوانید با پیش پرداخت ۳۰ الی ۵۰  درصد از مبلغ کل مابقی مبلغ را به صورت اقساط ۳ تا ۱۲ ماه با چک صیادی پرداخت کنید .

برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان رایان دیدبان در تماس باشید .


نقد و بررسی اجمالی Apple Watch Series Ultra 1 

اپل واچ مدل اولترا ۱ ULTRAWATCH 1 (49mm)

اپل در سپتامبر ۲۰۲۳ نسل دوم اپل واچ اولترا را معرفی کرد، که در ادامه اپل واچ اولترا اصلی بود که در سپتامبر ۲۰۲۲ عرضه شد. طراحی شده برای رقابت با ساعت‌های هوشمند گران‌تر با تمرکز بر تناسب اندام از شرکت‌هایی مانند گارمین، اپل واچ اولترا. برای علاقه مندان به ورزش و ورزشکارانی که به عمر باتری بیشتر و عملکرد ویژه ورزش بیشتر از دستگاه های خود نیاز دارند.

اپل می گوید اپل واچ اولترا برای استقامت، کاوش و ماجراجویی ساخته شده است و همچنان بزرگترین اپل واچ تا به امروز با ضخامت ۴۹ میلی متر است که ۴ میلی متر بزرگتر از اپل واچ سری ۹ ۴۵ میلی متری است که در کنار آن به فروش می رسد.
بزرگترین ویژگی جدید در Ultrawatch 1 تراشه جدید S9 است که بسیار سریعتر از S8 در مدل قبلی است و عملکردهای جدیدی را امکان پذیر می کند. تراشه S9 دارای یک موتور عصبی ۴ هسته‌ای است که وظایف یادگیری ماشین را تا دو برابر سریع‌تر پردازش می‌کند و با وجود قابلیت‌های جدید، برای یک باتری تمام روز کارآمدتر است.
Double Tap اصلی ترین ویژگی جدید است که توسط تراشه S9 فعال شده است. این ژست به کاربران این امکان را می دهد که انگشت اشاره و شست را به هم بزنند تا با یک دست با اپل واچ تعامل کنند. از Double Tap می توان برای توقف تایمر، پخش/مکث موسیقی، پاسخ دادن یا پایان دادن به تماس، به تعویق انداختن زنگ هشدار و موارد دیگر استفاده کرد.
با تراشه S9، دستورات سیری که نیازی به اطلاعات از اینترنت ندارند، برای زمان پاسخ‌دهی سریع‌تر و حفظ حریم خصوصی بیشتر روی دستگاه پردازش می‌شوند، به‌علاوه دیکته ۲۵ درصد دقیق‌تر است. کاربران همچنین می‌توانند در مورد داده‌های برنامه Health، دریافت اطلاعات در مورد پیشرفت فعالیت، ضربان قلب، خواب و داروها از سیری سؤال کنند.

اپل واچ اولترا ۱ هیچ به روز رسانی طراحی دریافت نکرده است و دارای بدنه سبک تیتانیومی درجه یک هوافضا، صفحه کریستالی یاقوت کبود مسطح، قطر بزرگتر و تاج دیجیتال شیاردار عمیق تر، محفظه دکمه کناری و دکمه فیزیکی اضافی روی سمت چپ به نام دکمه Action.

تا ۳۰۰۰ نیت، اپل واچ اولترا ۱ درخشان ترین اپل واچ تا به امروز است و روشن تر از نسخه قبلی است، بنابراین به راحتی در نور خورشید دیده می شود. همچنین می تواند برای استفاده در اتاق های تاریک مانند سالن های سینما تا ۱ نیت کاهش یابد.

دکمه Action در اپل واچ مدل اولترا ۲ ULTRAWATCH 2 (49mm) به رنگ نارنجی بین‌المللی طراحی شده است تا در تاریکی و زیر آب قابل توجه باشد، و قابل تنظیم است تا بتواند Workouts را فعال کند، بخش‌ها را علامت‌گذاری کند، نقاط مسیر قطب‌نما را تنظیم کند و موارد دیگر.

 

 

سه میکروفون داخلی برای بهبود کیفیت صدا وجود دارد و یک الگوریتم شکل‌دهی پرتو صدا را ضبط می‌کند و در عین حال صداهای پس‌زمینه محیط را کاهش می‌دهد، حتی زمانی که در فضای باز پر سر و صدا است. یک آژیر ۸۶ دسی بل برای کمک در صورت نیاز با دو الگوی SOS در دسترس است.
با بدنه بزرگ‌تر ۴۹ میلی‌متری، اپل توانست باتری بزرگ‌تری را در خود جای دهد. اپل واچ اولترا تا ۳۶ ساعت با یک بار شارژ دوام می آورد و با تنظیم جدید کم مصرف، عمر باتری می تواند تا ۶۰ ساعت برای ماجراجویی چند روزه دوام بیاورد. باتری به اندازه کافی دوام می آورد تا کاربران بتوانند یک مسابقه سه گانه طولانی را که شامل شنای ۲.۴ مایلی، دوچرخه سواری ۱۱۲ مایلی و ماراتن کامل ۲۶.۲ مایلی است، انجام دهند.
اپل واچ اولترا دارای GPS با فرکانس دوگانه است که فرکانس های L1 و L5 را ادغام می کند، به علاوه دارای الگوریتم های موقعیت یابی جدید است. این ساعت دقیق ترین GPS را در میان هر ساعت اپل ارائه می دهد، به این معنی که اطلاعات دقیق مسافت، سرعت و مسیر را برای تمرین و رقابت نیز ارائه می دهد.
برای سازگاری با محیط های شدیدتر، اپل واچ اولترا می تواند محدوده دمایی وسیع تری را تحمل کند. این دستگاه در شرایطی مانند -۴ درجه فارنهایت (۲۰- درجه سانتیگراد) تا گرمای ۱۳۱ درجه فارنهایت (۵۵ درجه سانتیگراد) کار می کند. این ساعت دارای گواهینامه MIL-STD-810H است، معیاری که برای تجهیزات نظامی و سازندگان تجهیزات مقاوم استفاده می شود.
برای ورزش‌های آبی، اپل واچ اولترا می‌تواند کایت‌سرفینگ، ویک‌برد و غواصی تفریحی را تحمل کند، فعالیت‌هایی که برای مدل‌های استاندارد اپل واچ توصیه نمی‌شوند. Apple Watch Ultra دارای گواهینامه WR100 و EN 13319 است که یک استاندارد بین المللی شناخته شده برای لوازم جانبی غواصی است. هنگامی که اپل واچ اولترا برای غواصی استفاده می شود، دارای عمق سنج و یک برنامه عمق اختصاصی است که عمق فعلی، دمای آب (با استفاده از سنسور دمای جدید)، مدت زمان زیر آب و حداکثر عمق به دست آمده را نمایش می دهد.
اپل یک صفحه ساعت ویژه Wayfinder را برای Apple Watch Ultra طراحی کرد که دارای قطب نما داخلی و فضایی برای حداکثر هشت عارضه است. صفحه ساعت را می توان برای کوه، اقیانوس یا مسیر سفارشی کرد و برای دید بهتر در شب به طور خودکار قرمز می شود. امسال، ماژولار Ultra Face جدیدی نیز وجود دارد که بیشترین عوارض را در بین هر ساعت دیگری ارائه می دهد. اپل واچ اولترا از نقاط راه قطب‌نما برای علامت‌گذاری مکان یا نقطه مورد نظر پشتیبانی می‌کند، و یک ویژگی Backtrack از GPS برای ایجاد مسیری برای نشان دادن جایی که کاربر در آن بوده است، استفاده می‌کند و برای بازیابی مراحل در صورت گم شدن مفید است.

طراحی

اپل واچ مدل اولترا ۱ ULTRAWATCH 1 (49mm) طراحی مشابه اپل واچ اولترا اصلی دارد. این مدل دارای شکل مستطیلی گرد سری ۹ است، اما با ساختاری مستحکم تر. لبه های کیس تا صفحه نمایش کریستالی صاف جلو گسترش می یابد و تاج دیجیتال و دکمه کناری یک ناحیه برجسته روی قاب هستند.

 

اپل واچ مدل اولترا 2 ULTRAWATCH 2 (49mm)

 

اپل واچ اولترا با ضخامت ۴۹ میلی‌متری، بزرگ‌ترین ساعت اپل است که اپل ارائه می‌کند، و ۴ میلی‌متر بزرگ‌تر از ساعت ۴۵ میلی‌متری اپل واچ سری ۹، دومین اپل واچ بزرگ موجود برای خرید است. ابعاد اپل واچ اولترا ۴۹ در ۴۴ میلی‌متر در ۱۴.۴ میلی‌متر و وزن آن ۶۱.۳ گرم است که حتی از اپل واچ سری ۹ ۴۵ میلی‌متری فولاد ضد زنگ نیز سنگین‌تر است.

Apple Watch Ultra دارای یک صفحه انحصاری “Wayfinder” است که دارای یک شماره گیری زمان است که می تواند به قطب نما تبدیل شود، به علاوه این امکان وجود دارد که حداکثر هشت عارضه داشته باشد. صفحه Wayfinder دارای یک حالت شب داخلی است که برای دید بهتر در تاریکی، آن را قرمز می کند. حالت شب را می توان با چرخاندن Digital Crown فعال کرد، اما در هنگام تاریک شدن هوا نیز به طور خودکار روشن می شود.

با Ultra 1، اپل دومین چهره انحصاری، Modular Ultra را اضافه کرد. Modular Ultra از بیرونی ترین لبه نمایشگر برای ارائه داده های بلادرنگ از جمله ثانیه، ارتفاع یا عمق استفاده می کند. این بیشترین پیچیدگی ها را در میان چهره های دیجیتال اپل واچ ارائه می دهد.

اپل اپل واچ اولترا را برای ورزش های آبی شدید طراحی کرده است. برخلاف مدل های استاندارد اپل واچ، می توان از آن برای کایت سواری، ویک بورد و غواصی تفریحی تا عمق ۴۰ متری استفاده کرد. این ساعت در مجموع تا عمق ۱۰۰ متری در برابر آب مقاوم است و به همین دلیل نسبت به سایر مدل های اپل واچ در برابر آب مقاوم تر است.

 

 

ویژگی های سلامتی

سنسورهای پشت Apple Watch Ultra از نظارت بر اکسیژن خون پشتیبانی می کنند. اشباع اکسیژن خون در یک فرد سالم حدود ۹۵ تا ۱۰۰ درصد است و زمانی که درصد اکسیژن خون به کمتر از آن می‌رسد، می‌تواند نشان‌دهنده یک مشکل جدی سلامتی باشد که نیاز به توجه فوری دارد.

LED های سبز، قرمز و مادون قرمز نور را به رگ های خونی مچ دست می تابانند و فتودیودها میزان نور بازتاب شده را اندازه گیری می کنند. سپس الگوریتم های اپل رنگ خون را محاسبه می کنند که نشان دهنده میزان اکسیژن موجود در آن است. اپل واچ اولترا می تواند اکسیژن خون را بین ۷۰ تا ۱۰۰ درصد اندازه گیری کند.

اندازه گیری اکسیژن خون را می توان بر حسب تقاضا با استفاده از برنامه Blood Oxygen انجام داد، همچنین اندازه گیری اکسیژن خون در پس زمینه زمانی که مچ دست حرکت نمی کند و زمانی که ساعت برای ردیابی خواب استفاده می شود، اندازه گیری می شود.

 

  • وزن۶۱ گرم
  • ابعاد۱۶ × ۷.۵ × ۰.۸۳ سانتیمتر
  • جنس بدنهتیتانیوم
  • برندهااپل
  • سیستم عاملios, آی او اس
  • نوع پردازنده – CPUApple S8
  • حافظه داخلی۳۲ گیگابایت
  • شبکه های ارتباطی۲G, 3G, 4G
  • رنگمشکی, سفید, زرد
  • سنسورهاBluetooth, GPS, NFC, WiFi, ارتفاع سنج (Altimeter), دما و رطوبت (Temperature & Humidity), سنجش اکسیژن خون (SPO۲), شمارشگر ضربان قلب, فشار سنج, کنترل سطح اکسیژن خون
  • نوع صفحه نمایشRetina LTPO OLED

توضیحات تکمیلی

رنگ

Green Alpine Loop, Blue/Gray Trail Loop, Yellow/Beige Trail Loop, Midnight Ocean Band, Yellow Ocean Band